Difondre la cultura que no té el ressò mediàtic convencional i propiciar que el gran públic de l’àrea metropolitana de Barcelona l’arribi a consumir i la sàpiga valorar és el principal objectiu de «Cultura B», la plataforma de tendències culturals metropolitanes que el pròxim 25 de juny posen en marxa els diaris Línia i el Grup Comunicació 21. Una nova aposta singular que es materialitza en una revista trimestral en paper i un portal digital d’actualització diària. «Cultura B» neix amb la voluntat de trencar dues grans barreres: la poca visibilitat de moltes propostes culturals interessants, d’una banda, i la mirada reduccionista del territori barceloní, de l’altra. Per trencar la primera, «Cultura B» posarà el focus en el substrat cultural que sembla que no existeix perquè no se’n parla gaire. I pel que fa al segon repte, sortirà dels marcs establerts, amb mirada àmplia també territorialment, perquè la pista de joc, en aquest cas, també ha de ser metropolitana. Aquest esperit impregna el primer número en paper de la revista trimestral, protagonitzat per una entrevista a Álvaro Esteve, el jove talent del piano de Ciutat Meridiana que amb només 14 anys ja ambiciona ser director d’orquestra. Pel que fa a la resta de continguts, l’estrena de «Cultura B» arriba amb un gran reportatge sobre la cultura no covencional i les conseqüències de viure al soterrani del periodisme, així com amb un altre reportatge sobre la xarxa de Fàbriques de Creació de Barcelona. Per la seva banda, el portal digital de «Cultura B», inclourà la mateixa manera de fer que la de la revista, amb entrevistes, reportatges i articles d’opinió, però la complementarà amb l’aposta per nous formats, com ara l’audiovisual... [+ informació]