11 de juny 2023

Les plataformes d'internet se situen en el primer espai d'espectadors o oients amb prop de 12 milions d'abonats segons un estudi del Consell Audiovisual de Catalunya

Internet ha registrat un nivell de penetració d’un 91% en l’audiència catalana, superior al de la televisió (81%) i al de la ràdio (56%), segons es desprèn de l’últim Butlletí d’Informació sobre l’Audiovisual a Catalunya (BIAC), elaborat pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC). Internet és el mitjà que lidera aquesta penetració audiovisual en la majoria de les franges d’edat, a excepció de les de més edat, a partir dels 65 anys, en què és la ràdio la que té més penetració. El consum diari de televisió durant el primer quadrimestre del 2023 ha estat de 2h43m, i la ràdio s’escolta diàriament una mitjana d’1h42m. D’altra banda, el 60% d'usuaris catalans van dedicar de 15 a 60 minuts diaris entre l’octubre i el desembre del 2022 a veure vídeos en línia a les plataformes... [+ informació]