18 de juliol 2020
Un 46,2% de les cadenes de supermercat líders a Catalunya ofereixen l’opció de comprar en línia en llengua catalana de manera completa
En el 68,4% d'aquestes cadenes el català és l’opció lingüística de manera completa, un percentatge que arriba al 78,9% si s’inclouen les cadenes que l’ofereixen parcialment (el 10,5%). Un 21,1% no l’ofereix com a opció. L’estudi determina que 38 de les 42 cadenes de supermercats analitzades tenen pàgina web (90,4%). Un 73,7% d’aquestes marques la tenen disponible en català, el 71,1% tenen l’opció completa en català (27 webs) i una cadena (representa el 2,6% de les marques) l’ofereix només parcialment. Són 10 (26,3%) les marques, de les que tenen web, que no ofereixen l’opció de compra en català. L'espanyol està disponible en el 84,2% dels webs de les marques de supermercats i altres marques o establiments d’autoservei analitzats... [+ informació]