12 de juliol 2022

Dutxa d'aigua freda d'estiu

Quan arriba l'estiu, no només tota cuca viu, sinó que tothom sembla que faci un punt i a part i ofereixi cuques vivents perquè la tardor, per si de cas arriba calenta, no ens agafi desprevinguts i sense un ventall a mà. Per exemple, l'empresa Agbar, Aigües de Barcelona, m'anuncia un servei que l'acosta a una escola d'idiomes: els dilluns, atendrà en xinès mandarí; els dimarts, en urdú; els dimecres, en àrab; i els dijous i els divendres, en anglès. Amb aquests avantatges lingüístics, pel mateix preu que es paguen les taxes de residus, ¿qui té ganes d'apuntar-se a un curs d'idiomes d'estiu? Una altra: una coneguda empresa funerària té el mal gust de convidar-me a participar en un sorteig de 200 xecs de 100 euros. Em dóna un any de coll i ja m'avisaran si sóc un dels afortunats. M'ho prenc com un detall, però espero que la seva representant, la senyora de la dalla, no em visiti abans d'hora.... [+ informació]