15 de desembre 2015

L'espectacle «Bèsties» de la Baró d'Evel torna d'una manera onírica als orígens de la humanitat i al temps de les coves prehistòriques quan bèsties i persones convivien en harmonia

Els espectadors que es van submergir en l'espectacle 'Le sort du dedans', un dels espectacles en carpa —anterior a l'espectacle 'Mazút', també vist aquí— de la Baró d'Evel Cirk Cie —aquesta companyia franco-catalana gràcies a la parella a la vida real de Blaï Mateu (fill de Tortell Poltrona) i l'artista francesa i especialista en el tracte amb el cavall, Camille Decourtye—, recordaran la sensació intensa d'un espectacle que, del circ tradicional, només en conservava la carpa i la pista perquè la concepció de la resta de l'espectacle fugien de qualsevol estereotip sobre el gènere. Ja aleshores, el cavall Bonito era l'autèntic protagonista de l'espectacle... [+ informació]